Менеджмент жүйесі
Біздің компания тамаша нәтижелерге қол жеткізуге және тұтынушыларымыздың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған заманауи және тиімді басқару жүйесіне негізделген. Біз процестерді үнемі жетілдіріп отырамыз және біздің қызметіміздің барлық салаларында қызмет көрсету мен өнімділіктің жоғары стандартын қамтамасыз ету үшін жақсылыққа ұмтыламыз.
Компанияның интеграцияланған менеджмент жүйесі ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 31000 халықаралық стандарттары, ҚР СТ ISO 9001, ҚР СТ ISO 9004, ҚР СТ ISO 50001 мемлекеттік стандарттары және EFQM жетілдіру моделінің әдіснамасы негізінде құрылған. Компанияның БЖМ құру сапа менеджменті, Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету, қоршаған ортаны қорғау, тәуекел-менеджмент, энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру, әлеуметтік корпоративтік жауапкершілік қағидаттарына, сондай — ақ EFQM моделінің іргелі тұжырымдамаларына негізделген.
Тұтастай алғанда компанияның процестері мен қызметінің тиімділігі мен тиімділігіне Мониторинг және бақылау стратегиялық бақылаудың кіші жүйесі (көрсеткіштердің теңгерімді жүйесі (BSC)), жедел бақылаудың кіші жүйесі, сондай-ақ негізгі қызметкерлердің тиімділік көрсеткіштері (KPI)арқылы жүзеге асырылады
Белгіленген тәртіппен сертификатталатын менеджмент ішкі жүйелерінің сәйкестігін сыртқы бағалау жүргізіледі.
2013 жылдан бастап жыл сайын “EFQM жетілдіру моделіне”сәйкес компанияның барлық деңгейлерінде өзін-өзі бағалау жүргізіледі
2013 жылы компания ұлттық сапа конкурсына қатысып, “қызмет көрсететін үздік кәсіпорын” номинациясы бойынша Қазақстан Республикасы Президентінің “Алтын Сапа”сыйлығын алды. Сыйлық компанияның көрсетілетін қызметтердің сапасын қамтамасыз ету, олардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру саласында елеулі нәтижелерге қол жеткізгенінің айғағы болып табылады. Конкурс критерийлері бойынша бағалаудың жоғары баллдары компанияның сапаны басқарудың жоғары тиімді әдістерін қолдану, халықаралық стандарттарды енгізу, тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыру сияқты тәсілдері мен нәтижелерін қамтамасыз етті.
2013 жылдың қазан айында Бангкокта компания Азиялық сапа ұйымының (AsiaNetworkforQuality, ANQ, Bangkok) сапа менеджменті саласындағы үздігі мен үздік тәжірибесі үшін Азиялық марапатқа ие болды. Азиялық сапа желісінің (ANQ) тарихында алғаш рет қызмет көрсету саласындағы қазақстандық компания барлық ресми аттестаттау рәсімдерінен сәтті өтіп, Азия құрлығының лайықты наградасына ие болды.
VIII халықаралық сапа форумы аясында 2013 жылдың қазан айында компания корпоративтік басқару саласындағы жетістіктері, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған креативтілік пен инновацияларды дамытқаны үшін “Қазақстандық сапа көшбасшысы-2013” дипломын алды.
2013 жылы компания Еуропалық сапа менеджменті қорының (EFQM) өзін-өзі бағалау тәжірибесін енгізді және “кемелдікке ұмтылу” (“committed to Excellence”) кемелдік деңгейіне сәйкес валидациядан өтті.
2015 жылы EFQM әдістемесі бойынша компания танылды 3-деңгей және 2016 жылы EFQM сыртқы валидаторлар тобын сәтті бағалағаннан кейін келесі деңгейді растады “EFQM — 4 Жұлдыздың танылған кемелдігі” (Excellence 4 Star үшін Recognised).
2017 жылы Компания “EFQM – 5 star”сертификатын тапсыра отырып, Еуропалық сапа сыйлығын бағалаудың 5 деңгейіне жетті
“QAZAQGAZ AIMAQ” АҚ тұтынушылар үшін тауарлық газды тасымалдау және өткізу бойынша қызметтер көрсететін қазақстандық компания болып табылады. Қызметтер компания қызметкерлерінің денсаулығына қауіпті және зиянды өндірістік факторлардың әсер ету қаупін тудырады.
Компания қызметкерлерінің және мүдделі тараптардың денсаулығына қауіпті және зиянды өндірістік факторлардың әсер ету тәуекелдерін үздіксіз төмендету, қызметтер көрсетудің тиімділігін арттыру мақсатында Компания өзіне мынадай міндеттемелерді алады:
ішкі нарықта тауарлық газды тасымалдауға және өткізуге қатысты ISO 45001: 2018 халықаралық стандартының талаптарына сәйкес денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі менеджменті жүйесінің тиімділігі мен нәтижелілігін ұдайы арттыру;
Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі менеджменті жүйесінің заңнамалық, нормативтік талаптарға, сондай-ақ мүдделі тараптардың талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету;
барлық мүдделі тараптармен Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі мәселелері бойынша өзара тиімді ынтымақтастық пен ақпараттылықты қамтамасыз ету;
Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі саласындағы тәуекелдерді төмендетуге, сондай-ақ компания қызметкерлерінің жарақаттануын және денсаулығының нашарлауын болдырмауға қол жеткізу;
Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі менеджменті саласындағы қызметтің жоғары көрсеткіштеріне қол жеткізу;
нәтижелі түзету және алдын алу іс-әрекеттерін бақылау және қабылдау әдістерін қолдану.
Басшылық осы Саясатты және онда декларацияланатын міндеттемелерді мыналар арқылы іске асыруға міндеттенеді:
компания бюджетіне сәйкес қажетті ресурстарды бөлу және қамтамасыз ету;
компанияның барлық қызметкерлерін Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі саласындағы саясат пен рәсімдерді әзірлеуге және талдауға тарту;
материалдарды ауыстыру, технологиялық процестерді өзгерту, жабдықты жаңғырту, өндірістік процестерді автоматтандыру, жұмыс уақытын ұтымды пайдалану және Еңбекті нормалау арқылы қауіпті және зиянды өндірістік факторлардың көздерін қысқарту немесе жою;
ҚБ және ОА еңбекті қорғау жөніндегі тұрақты жұмыс істейтін комиссиялар жұмысының нәтижелері бойынша денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі саласындағы қызметтің негізгі көрсеткіштеріне тұрақты мониторинг жүргізу және БМЖ ішкі аудиттерін жүргізу арқылы өз міндеттемелерінің сәйкестігін бағалау;
Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі саласындағы сәйкессіздіктер анықталған жағдайда түзету және алдын алу іс-қимылдарын қабылдау;
Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі саласындағы талаптарды сақтағаны үшін қызметкерлердің біліктілігі мен дербес жауапкершілігін арттыруға, кәсібилігін дамытуға ынталандыратын рәсімдер мен ынталандыруларды қолдану және жетілдіру;
компанияның барлық қызметкерлерін Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі саласындағы тәуекелдерді басқаруға тарту.
нәтижелі түзету және алдын алу іс-әрекеттерін бақылау және қабылдау әдістерін қолдану.
Біз мынадан бастаймыз:
Тапсырыс беруші әрқашан өзінің қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыратын және сонымен бірге тиісті бағаға ие болатын қызметтерді алғысы келеді;
жоғары сапаға, оның ішінде проблемалардың пайда болуының алдын алу арқылы қол жеткізіледі, себептерін анықтау және пайда болған проблеманы түзету арқылы емес;
біздің қызметкерлер орындайтын кез келген жұмыс тұтынушыларға қызмет көрсету жұмысының бөлігі болып табылады және сапаға әсер етеді;
жоғары сапаны сақтау процестерді үнемі жетілдіруді талап етеді, яғни. біздің жұмысымыз қаншалықты жақсы болса да, жаңа шешімдерді үздіксіз іздеу қажет;
компанияның әрбір қызметкері басқа қызметкерлер үшін Тапсырыс беруші де, жеткізуші де болып табылады, яғни.өз міндеттемелерін сапалы орындай отырып, ол әріптестерінен жақсы жұмыс күтуге құқылы.
Компанияның сапа саласындағы саясаты мыналарға бағытталған:
“QAZAQGAZ AIMAQ” АҚ тұтынушыларының және басқа да мүдделі тараптарының талаптары мен тілектерін орындау үшін тауарлық газбен газбен жабдықтау, сервистік қызметтер көрсету жөніндегі, ҚР қолданыстағы заңнамасын және нормативтік-техникалық базаны, ұлттық және халықаралық стандарттардың талаптарын, елдің табиғат қорғау және еңбек заңнамасын сақтау жөніндегі қызметті тиімді басқару;
заманауи технологияларды енгізуді, газ тарату желілерін, олардағы құрылыстарды, Өндірістік жабдықтарды жаңғыртуды және процестерді оңтайландыруды, өндіріс мәдениеті мен қауіпсіздігін арттыруды көздейтін компанияны одан әрі орнықты дамыту жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру;
озық тәсілдерді, жаңа технологияларды және қазіргі заманғы менеджмент жүйелерін енгізу арқылы газбен жабдықтау және сервистік қызметтер көрсету кезінде шығындарды азайту және еңбек өнімділігін арттыру;
өзара байланысты процестер жүйесі ретінде бизнес-қызметті басқаруды жүзеге асыру;
сапа менеджменті жүйесінің тиімділігі мен тиімділігін арттыру жөніндегі қызметті тұрақты жүзеге асыру;
компанияның бөлімшелері мен қызметкерлері, тұтынушылармен, жұртшылықпен, билік және қадағалау органдарымен, іскер серіктестермен және жеткізушілермен тиімді қарым-қатынасты қамтамасыз ету;
компания персоналының және оның филиалдарының кәсіби біліктілігін, құзыреттілігі мен хабардарлығын арттыру, сапа, қоршаған ортаны қорғау, Еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы саласындағы корпоративтік мәдениетті одан әрі жетілдіру;
компания персоналын көрсетілетін қызметтердің сапасы үшін, қоршаған ортаға әсерді қысқарту үшін, денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі саласындағы проблемалардың туындау қаупін азайту үшін өз жауапкершілігін түсінумен жұмысты орындауға ынталандыру;
келісімшарттар мен шарттар бойынша жұмыстарды мінсіз ұйымдастыру;
компанияның әр бөлімшесінде жоғары тиімді сапа менеджментін ұйымдастыру.
Компанияның тәуекелдерді басқару мақсаттары мен міндеттері:
1) туындайтын қауіптерді азайту және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу, компанияның іскерлік беделін сақтау және дамыту үшін мүмкіндіктерді ұлғайту:
стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге әсер ететін оқиғалардың маңыздылығын анықтау және бағалау;
тәуекелдердің мақсаттарға теріс әсерін және ықтималдығын азайту бойынша алдын алу іс-шараларын қамтамасыз ету;
тәуекелдерді ескере отырып стратегиялық жоспарлау;
компания басшылары мен мүдделі тараптарды қауіптер мен мүмкіндіктердің болуы туралы уақтылы хабардар ету;
тәуекелдерді бақылау жөніндегі іс-шараларды мониторингілеу.
2) тұтынушыларға газ жеткізудің қауіпсіздігі мен үздіксіздігін қамтамасыз ету:
тәуекелдік жағдайларға ден қою бағдарламаларын қалыптастыру;
тәуекел оқиғаларының салдарын оқшаулау процестерін реттеу;
төтенше жағдайларға уақтылы ден қоюдың тиімділігін үйлестіру, қамтамасыз ету және бағалау.
3) басқару сапасын арттыру және компанияны басқару мәдениетін оң өзгерту:
Компания басшылығының компанияның және оның қоршаған ортасының талдау кеңістігін ретке келтіру, қызметтің барлық салаларында, ішкі және сыртқы ортаның барлық факторлары бойынша тәуекелді талдаудың тұрақты, әдістемелік күшейтілген рәсімдерін қолдану арқасында компанияның нақты жай-күйі туралы ұсыныстарының дәлдігі мен барабарлығын арттыру;
қабылданған басқарушы әсерлерді енгізу нәтижелерінің болжамды бағалауларымен негізделген ықтимал және ұсынылатын басқарушы Тәуекелге қарсы әсерлердің спектрін кеңейту;
компанияның өткені мен болашағы, компанияның өткен және болашақ экономикалық күйлері арасындағы байланысты қамтамасыз ету.
4) инвестициялардың сақталу кепілдігі:
бизнес-процестердің ашықтығын және компанияның қаржылық тұрақтылығын арттыру арқылы әлеуетті инвесторлар үшін компанияның тартымдылығын арттыру;
5) процестерді, жобаларды және өзгерістерді басқару тиімділігін арттыру;
6) тәуекелді ескере отырып, компанияның жоспарлы көрсеткіштерден ықтимал қаржылық ауытқуларын бағалау практикасын қызметке енгізу;
7) компания тәуекелдердің туындауы нәтижесінде туындауы мүмкін шығындарды азайту есебінен компания құнының ұлғаюы;
8) ресурстарды пайдалану тиімділігін арттыру есебінен пайданы ұлғайту.
Тәуекелдерді басқару стратегиясы мен принциптері:
Жүйелік тәсіл. Компанияны басқарудың барлық деңгейлерінде қызметтің барлық негізгі бағыттары бойынша тәуекелдердің барлық түрлерін басқару. Тәуекел менеджменті-бұл компанияның барлық ұйымдастырушылық процестерінің, соның ішінде стратегиялық жоспарлау мен процестерді басқарудың ажырамас бөлігі;
Тәуекелдер үшін толық жауапкершілік. Құзыреті, білімі және қолда бар ақпараты шеңберінде тәуекелдерді басқару процесінде оның міндеттерін әрбір бөлімшеге және қызметкерге жеткізу;
Кросс-функционалды өзара әрекеттесу. Түрлі функцияларда бар ақпаратты ескере отырып, бірлесіп қабылданатын алқалы шешімдер негізінде функционалдық тәуекелдерді басқару процесін жүзеге асыру;
Шешім қабылдаушылардың тәуекелдері туралы уақтылы және толық көлемде хабарлау мүмкіндігін жасау үшін тәуекелдерді басқару жүйесін ақпараттық қамтамасыз ету;
Шешім қабылдау деңгейлерін бөлу. Тәуекелдердің маңыздылығына байланысты басқарудың әртүрлі деңгейлерінде тәуекелдерді азайту туралы шешімдер қабылдау;
Тәуекелдерді басқаруға жауапты адамды ресурстық қамтамасыз ету;
Мақсаттарға байланыстыру. Тәуекелдерді басқару Компанияның стратегиясы деңгейінде қойылған мақсаттарға, заңнамалық және нормативтік талаптарға сәйкестік саласындағы мақсаттар мен көрсеткіштерге, сапа, Денсаулық сақтау және адамдардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, қоршаған ортаны қорғау саласындағы мақсаттар мен көрсеткіштерге сүйене отырып;
Мүдделі тараптарды тарту. Тәуекелдерді басқару процесіне мүдделі тараптарды уақыт бойынша тиісті және дұрыс тарту, тәуекелге жарамдылық критерийлерін айқындау кезінде олардың көзқарастары мен мүдделерін назарға алу;
Компанияның сыртқы және ішкі контекстіне және тәуекел құрылымына шоғырлану, адами және мәдени факторларды ескеру, компанияның мақсаттарына ықпал етуі немесе кедергі келтіруі мүмкін сыртқы және ішкі мүдделі тараптардың әлеуетін, қабылдауы мен ниеттерін тану;
Тәуекелдерді басқарудың экономикалық тиімділігі. Тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралардың экономикалық тиімділігін қамтамасыз ету;
Тәуекелдерді басқару тиімділігін бақылау. Тәуекелдерді басқарудың әрбір басым саласы үшін әзірленетін тәуекелдердің негізгі индикаторларына мониторингті жүзеге асыру;
Өзгерістерге жауап беру. Компанияның үнемі жақсаруына ықпал ететін динамикалық, қайталанатын және өзгеруге қабілетті тәуекелдерді басқару процесін құру;
Даму стратегияларын дамыту және енгізу Тәуекел менеджменті компанияның басқа менеджмент жүйелері мен аспектілерін дамытумен қатар.
Компания басшылығы БММ (сапа, Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету, қоршаған ортаны қорғау және тәуекел-менеджмент) саласындағы саясаттарды іске асыру, олардың барабарлығы мен жарамдылығына талдау және қайта қарау үшін жауапкершілікті өзіне алады.
Экологиялық аспектілердің қоршаған ортаға әсер ету Тәуекелдерін басқару мақсатында қоғамның қоршаған ортаны қорғау саласындағы саясатын іске асыру үшін Компания принциптерді ұстанады:
газбен жабдықтауға және сервистік қызметтер көрсетуге қатысты ISO 14001:2004 халықаралық стандартының талаптарына сәйкес қоршаған ортаны қорғау менеджменті жүйесінің тиімділігі мен нәтижелілігін ұдайы арттыру;
қоршаған ортаны қорғау және табиғатты пайдалану саласындағы халықаралық стандарттардың талаптарын, осы бағыттағы жетекші компаниялардың оң жетістіктерін және ғылым мен техниканың жаңа жетістіктерін ескеру;
газ құбырларын, олардағы құрылыстарды және басқа да өндірістік және өндірістік емес объектілерді орналастыру аймағында табиғи ортаның сақталуын қамтамасыз ету;
компания қызметінің халықаралық және отандық заңнамаға, нормативтік талаптарға, сондай-ақ Компания келісетін басқа да мүдделі тараптардың талаптарына сәйкестігін мерзімді түрде анықтау және бағалау;
қоршаған ортаны қорғау менеджменті жүйесінің жұмыс істеуі кезінде барлық мүдделі тараптардың пікірін ескеру, тұтынушылармен, жұртшылықпен, билік және қадағалау органдарымен, іскери серіктестермен, жеткізушілермен тиімді қарым-қатынасты қамтамасыз ету;
табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және сақтау, қоршаған ортаның ластануын болдырмау арқылы тұрақты дамуды қамтамасыз ету
Компания басшылығы БММ (сапа, Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету, қоршаған ортаны қорғау және тәуекел-менеджмент) саласындағы саясатты іске асыру, олардың барабарлығы мен жарамдылығына талдау және қайта қарау үшін жауапкершілікті өзіне алады.